פתרון לבעית x-apple-amd-action message

גולשים רבים המשתמשים במוצרי אפל השונים, מדווחים כי לאחר שביצעו עדכון גרסה לגרסת iOS 8.4 אין באפשרותם להתחבר לחשבונם ב-AppStore, מה שמונע מהם להוריד/לעדכן אפליקציות.
בעת נסיונם להתחבר לחשבון, קופצת הודעת השגיאה:

x-apple-amd-action message

חיפוש קצר בגוגל של הודעת השגיאה "x-apple-amd-action message" מציג שורה של תוצאות, עם פתרונות שונים ומגוונים, אך על הסיבה לבעיה אין עוררין:

This issue is due to having different Apple IDs logged in at the App Store or iTunes Store and the new music app that was included in the new iOS 8.4 update

ובכן, הדרך המהירה ביותר לפתור את התקלה, היא להכנס להגדרות המכשיר (Settings) -> ולאחר מכן לבחור ב- App Store ו- iTunes -> ולהזין את פרטי חשבון ה- Apple Id שלכם.
שימו לב! לאחר שהזנתם את הפרטים, יש ללחוץ על התחברות ומיד לאחר מכן לנעול את המכשיר, טרם קפצה הודעת השגיאה, על ידי לחיצה בסיסית על כפתור כיבוי המכשיר.
כעת, יש לפתוח את נעילת המכשיר, ללחוץ על כפתור הבית וכשאתם נמצאים במסך הבית, החזיקו את כפתור הכיבוי יחד (+) עם כפתור הבית, עד אשר יופיע הלוגו של אפל והמכשיר יעלה מחדש.

נכון לתאריך 31.08.2015 הפתרון עובד. שיהיה בהצלחה 🙂

(16)

הגב לכתבה דרך הפייסבוק:

נהנים מהתכנים? מילה טובה תעודד אותי להמשיך לכתוב

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *